Thursday, June 17, 2010

Pemergian ke Tanah Suci dan Ziarah Baginda

Alhamdulillah, sebentar tadi usai Majlis Tahlil dan juga Doa Khas untuk pemergian saya sekeluarga di Masjid Jamek Pekan Kodiang. Tenang terasa di hati. Pesawat ke KLIA bakal berlepas pada 18 Jun 2010 tepat pada pukul 8.50 malam.

Jadi di sini saya memohon maaf segala salah silap, dan juga memohon agar kawan-kawan di luar sana, teman-teman, mendoakan keberangkatan dan pemergian saya sekeluarga ke tanah suci untuk menunaikan umrah.

Jadi saya tidak akan berada di rumah dan secara automatiknya Handphone saya akan terbengkalai sementara. Segala urusan sila emelkan kepada alamat: aminruk@yahoo.com atau bolehlah menggunakan facebook dan lain-lain. (International Rooming mungkin ada, tapi mahal dan saya tidak ingin diganggu, Fokus!)

Berikut ialah maklumat keberangkatan saya:

Jangkamasa: 19 Jun 10 - 2 Julai 10 (14 hari 12 malam)

Pergi
KLIA-Doha, Qatar :19 Jun 10, Berlepas 0955 - tiba 1220
Doha-Jeddah : 19 Jun 10, Berlepas 1345 - Tiba 1615

Pulang
Jeddah-Doha : 01 Julai 10, Berlepas 1745 -Tiba 2000
Doha-KLIA : 02 Julai 10, Berlepas 0220 - Tiba 1440

Ahli Keluarga/Saudara Terlibat: Seramai 6 orang

Kredit to Andalusia Travel And Tours

Moga-moga kalian juga turut berpeluang menjejaki kaki ke sana jua nanti, pasang niat dan azam! InsyaAllah. (saya sudah tanam azam sejak form 4 dan alhamdulilllah termakbul.)

InsyaAllah, saya akan cuba menceritakan pengalaman dan peristiwa setiba saya di Malaysia nanti. Moga-moga dengan catatan itu nanti dapat dikongsi bersama-sama dengan rakan tercinta. ^_^  Dan insyaAllah akan saya sampaikan salam kepada junjungan Rasulullah semasa menziara makan baginda nanti.

Labbaikallahumma labbaik! 

"Hamba-Mu datang menyahut panggilanMua, Ya Allah hamba-Mua datang menyahut panggilanMua. Sesungguhnya segala puji-pujian dan nikmat dan kerajaan adalah kepunyaanMua yang tiada sekutu bagiMu"





Blogger Templates

3 comments:

Heidy said...

amin...doa2 kan lah warga kmb semua dapat lps ib result ye...

...zUlaIkHA... said...

moga selamat semuanya...(^_^)

Hidayatullah said...

smoga dipermdahkan