Sunday, August 21, 2011

Jelajah MRSM 2011

Alhamdulillah, pada 17 sehingga 21 Ogos, saya telah berkesempatan untuk bersama-sama rakan-rakan menyertai beberapa buah kem dan juga sesi ceramah bersama para pelajar MRSM. Tiga buah MRSM yang telah berjaya saya sampai pada 4 hari berturut-turut itu ialah MRSM Pengkalan Hulu, MRSM Baling dan MRSM Langkawi. Terima kasih kepada Shahkang dan juga kru Infineight yang sudi menjemput saya ke tiga-tiga MRSM tersebut. Satu pengalaman yang menarik tatkala mapu berjuma kembali suasana MRSM dan guru-guru setelah hampir 4 tahun meninggalkan arena MRSM. Semoga perkongsian yang dibuat merupakan satu amal yang berterusan.

Berikut merupakan video koleksi ringkas yang sempat dibuat.



4 comments:

Anonymous said...

ohoookkk kru uninety ohoooookkkk
haha

Amin Rox said...

Yela2, uninety pun ada jemput jugak. XD

Muhammad Zufar Bin Marwah said...

terbaik lah amin video ni..cumanya laju sangat..x dan nak tengok muka aku..hehe..gurau ja..tp memang sempoi la!

Amin Rox said...

Haha, sja bagi laju, satgi tgk muka hang lama2 sgt ada lak yg berkenan sebab janggut tuh. XD