Wednesday, July 23, 2008

Minggu Penghayatan Islam

Alhamdulillah minggu penghayatan islam mula membuka tirainya pada minggu ini. pada minggu, pelajar year 2 mula melibatkan diri dengan pelbagai xtvt yang bolehlah dianggap menarik dan baik. Aku turut menyertai dalam xtvt yang diajalankan, antaranya ialah malam kesenian Islam, Pengurusan jenazah (sekadar menjadi urusetia). Pendek kata, minggu MPI ni mmg berfaedah kepada para pelajar. banyak gak yang aku belajar. kemudian kelas aku M08A telah ditugaskan memnyediakan info pasal SAlahudin Al-Ayubi dan Muhammad Al-Fatih. dengan pengalamn yang aku ada, aku memilih autokratik style untuk membimbing kelas aku. Syukur, berjalan lancar dan telah pun siap..

Semalam, seramai lebih kurang 10 orang second intake berdaftar, harap2 diowang dapat menyesuiakan diri di sini. Ala.. sini enjoy dan study ja.. x payah stres2 sgt.. yang penting rajin, usaha, doa dan tawakal.. insyaAllah.. pertolongan Allah pasti datang..

Petang nih, aku keluar online ngn Skod aka Asyraf LDP..kui2..
mula bajet nak jogging. pastu dah skod ajak online, ikut je.. gipun bez gak.. ni pun riadah gak kan..riadah minda dari kekusutan.. tadi sibuk siapkan assignment folio agama ( x abeh agi, in progress)..

anyway, nih gambar2 yang sempat aku snap dan upload.. pape, komen ja..

sempena MPI, setiap kelas dikehendaki membuat pameran tentang tokoh2 islam..
ni member kelas aku, kusyuk membuat persiapan dan menghias board yang disediakan.. Caiyok!!

ni taim xtvt pengurusan jenazah, aku, selaku urusetia- amek markah ja.. ni sembahyang olok2 ja tau..ha..ni la hasil titik penuh aku ngn team aku, ( yang tulisan khat je tau, yang english tuh bukan..hehe)
Aku bersama Nash, KN, key pet, Kamal, Skod, membentuk satu pasukan untuk team futsal.. kami bersemangat, malangnya, kalah berturut2..kui2.. 0-1,0-1..

0 comments: